Welcome!


Followers

MIA


Wednesday, September 15, 2010

Salam Lebaran Dari Hafidz..(",)

Assalamualaikum..
Yeeyeyeeyeye!..Raya datang lagi...

Salam Aidilfitri...
Bila raya ada la cerita kan..
Tapi terlambat sedikit nak story ni..
Semua tau kan raya kali ni hari Jumaat..
10 September 2010, 1 Syawal 1431 H..
Sederhana, tapi meriah..

Meriah ke?..heheh..
Boleh la..
Pagi raya macam biasa, Solat Sunat Aidilfitri..
Setahun sekali kan..Berkat tu..
Seperti biasa Solat di Masjid Kampung Sentol Patah..
Kampung sebelah atuk..
Tapi tahun ni masjid tak penuh, tak seperti tahun lepas..
Ramai yang uzur kot..huhu..

Selesai Solat raya..
Kunjung mengunjung umah saudara mara..
Banyak juga rumah yang kena serang pagi tu..
Penuh 'Tangki' hari tu..
Macam2 yang disumbatnya...
lemang, ketupat, rendang, nasi minyak
sate, kek, mee kari, puding, nasi himpit..
kuih raya lagi..Adoiii bikin meragam perut...

Setahun Sekali..
Dapat jugak jumpa ramai sedara mara..
Ade jugak yang aku x kenal..
Ramai sangat..
Anak sape ntah..hahahaha...
Tapi best kan dapat kumpul ramai2..
Makan ramai2..
Siap dapat duit raya lagi..
Dan masih menunggu sape2 nak bagi duit raya..
hahahaha...
Hurm..Best3..

Raya kali ni member2 yang rapat ngan aku tak datang umah aku...
Sangat berkecil hati..Tahun2 lepas aku pergi je rumah dorang..
tp takpe la..suka hati korang la..
Yang suam2 kuku ade la datang..thanks ye..
Best kan raya umah aku?..ahahahaha...
Siap dapat duit raya lagi, walaupun bukan duit aku..(",)
Tahun depan datang lagi k..

Tahun ni juga takde gambar raya yang diambil..
takde mood nak bergambar..
tp takpe, gambar2 lain ade..
hehehe...
Bagi yang memenuhkan inbox fon aku tu thanks juga..
korang ingat juga kat aku kan..
thanks..thanks..thanks....
Sori kalau ade yang tak sempat nak balas..
Balas tahun depan k..hahahaha..

Dah tak tau nak cerita pe lagi ni..
Cukur rrrr...
Nak sambung beraya..hahaha..
Kalau nak tambah pape nanti aku edit..hahaha..
Ok la..
Selamat Hari Raya Aidilfitri..
Maaf Zahir & Batin..(",)

HafidzHamzah



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails