Welcome!


Followers

MIA


Friday, February 25, 2011

Alahai Wanita!..

Salam Jumaat semua..
Salam sejahtera..

Kali ni nak bercerita sket pasal wanita..
Agaknya dah kali berapa ye wanita jadi bahan cerita kat page ni..
Hmmm..ntahla..

Cerita ni keluar sebab tadi aku pergi masjid..
Solat Jumaat la kan..
Masa tengah syok ambil wuduk kan..
Lalu la satu objek tu kat dalam longkang..
Longkang tu kat tempat ambil wuduk tu la..

Aku tak ambil endah sangat mulanya..
Sebab ingatkan kertas..
Tapi rupa2nya penda lain..
pantiliners..


Ape tu???
Ala yg orang perempuan selalu pakai tu..
Mase tengah "bulan mengambang" kan?..huhu..
Aku tak tau, main agak je..hehehe..

Tapi yang tak kenanya kenapa la benda tu boleh ade kat longkang tempat ambil wuduk?..
Alahai wanita, buang la benda tu kat tempat yang lebih elok..
Kan x elok orang tengok..
Bukan satu tadi aku nampak, dalam empat keping camtu..
Duk berenang2 lam longkang tu..
Sensetif la sikit..

Anda wanita..
Beragama lagi..kan..
Adab2 tu kena la jaga...
Aku bukannya bagus sangat kalo nak bagi2 nasihat ni..
Tapi sekadar teguran sesama kita..
Perbaiki ape yang kurang.. :-)..


Senyum selalu..
Kang kena bakor plak..huhu..

HafidzHamzah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails