Welcome!


Followers

MIA


Sunday, October 24, 2010

My Mum!..

Salam Sejahtera!..

Baru je selesai bercakap dengan mak aku kat fon..
Serius..memang rindu sangat kat mak aku..
Walaupun baru beberapa minggu tak jumpa,
Tapi rindu sangat..
Kata orang mak adalah segala-galanya..
Aku pun sama, mak adalah orang yang paling best untuk share masalah..
Walaupun mak aku bukanlah berpendidikan tinggi, namun perhatian yang dia berikan cukup untuk menjadikan aku dan adik beradik aku insan berguna..
Tapi dengan bantuan ayah aku la..hehehe..

Teringat masa aku kecik2 dulu..
Aku memang jenis lasak dan nakal sangat2..
Semua aktiviti aku nak buat..Budak2 biasa la kan..
Mandi sungai,bercamping ngan kwn2..
Lumba basikal..kadang2 dah malam baru balik..
Bila ayah aku naik angin, mak la tempat berlindung..hahaha..sayang mak aku..


Tapi bila aku dapat sorang adik laki aku plak rasa terpinggir..
Rasa macam mak aku lebihkan adik aku plak..
Tapi tu aku punya perasaan je..
Mak aku tak pernah beza2 kan anak2 dia..
Kasih sayang mak sama rata...

Mustahil rasanya kalau ada anak yang tak sayang mak dia kan..
Emm..ape2 pun mak lah yang terbaik..
InsyaAllah aku akan jaga mak aku selagi aku mampu..
Mak tiada penggantinya..
Sayang mak!..('',)



HafidzHamzah..

2 comments:

  1. jadilah anak kebanggaan mak...jgn biar mak menangis melihat kita menjadi Si Tenggang...titiskanlah air mata mak kerana melihat anak lelakinya berjaya....hafidz hamzah ismail....love my mom too....walaupun mak i buta aksara, tp dia tidak buta melihat anaknya berjaya...hihihihi....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails