Welcome!


Followers

MIA


Tuesday, October 26, 2010

Kelas Terakhir Marketing!..


Assalamualaikum..W.b.t..

Aku baru je selesai kelas untuk minor aku..Marketing!..
Kelas terakhir la di minggu ke 14 ni..
Bersemangat aku bangun pagi tadi..Hehe..
Kelas terakhir katakan..

Tapi kelas ni agak emosi bila pensyarah kami Dr. Zainal tiba2 tegang!..
Bukan apa, student datang lambat dahtu bersembang2 pulak..
Tapi sebenarnya beliau pensyarah yang baik bagi aku la..
Walaupun coursework yg aku dapat ala2 kadar jew..huhu..

Nak cerita sikit la pasal beliau..
First time masuk kelas beliau aku ingatkan aku silap kelas..
Sebab Dr Zainal ni ada 'Chinese face'..
Tapi dia memang melayu..

Aku memang suka dengan perwatakan beliau..
Happy, ceria, suka buat lawak..Jadi kelas beliau menghiburkan..
Susah nak jumpa lecturer macam tu..
Tapi tadi beliau mungin tersentuh sikit bila student buat perangai..
Sebelum ni beliau tak kisah sangat kalau ada student datang lambat..
Pernah sekali tu classmate aku masuk pukul 9, sedangkan kelas start pukul 8..
Confident kan..Tapi beliau tetap ok..Bagi jugakmasukkelas beliau..
Kalau kene lecturer yang agak straight sah2 kene halau..huhu..

Yang aku agak respect bila beliau minta maaf balik sebab marah2 tadi..
Beliau memang berhati lembut..
Aku rasa tak ada kot student yang kecik hati ngan beliau la..
Sebab beliau memang lecturer yang OK!..
Mungkin sebab kelas terakhir suasana agak beremosi kan..
Tu la pasal..


* Hope dapat A untuk paper Marketing!..('',)

HafidzHamzah..


2 comments:

  1. ala2 nak amik perhatian lecturer yg ko nie pelajar terbaik marketing la kan???? hahaha.... share link ko nie ngan lecturer ko tue...pasti die terharu n bg ko A .....just kidding fidz.....smile...

    ReplyDelete
  2. hahaha..xde niat pun..tp beliau memang lecturer yg baik dan bagus..Amin, harap2 dapat A..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails