Welcome!


Followers

MIA


Tuesday, November 10, 2009

surprise party-7 November 2009@khar (my birthday)

7 NOVEMBER datang lagi..
pagi tu terima banyak ucapan dari teman2, x kira yang dah lama knal mahupun yang baru knal..yang kenal suam2 kuku pun bagi ucapan..
ape pun thanks sume yang ingat n wish bday kat aku..hehe terharu beb!..
malam sebelumnya pun dah ada yang wish..teman2 di skolah lame..ingat jugak diaorang kat aku ni..
tp tetap tunggu lg ucapan dari teman2 yg rapat dan baik ngan aku kat bumi ibu kandung suluh budiman ni.....

pertama kali sambut birthday jauh dari keluarga..
lain jgak rasanya..hmm dugaan anak perantau..
petang tu hujan lebat la jgak, sempat tido sebab bosan tak tau nak buat ape..sebelum tu dapat mesej dari afzan ajak temankan dia keluar makan, katanya takde sape nak temankan..
aku setuju je tanpa ada rasa curiga..orang dah ajak kan..

lepas je solat maghrib boleh pulak aku tertido..hmm hujan yang mengasyikkan..
lepas tu dapat panggilan dari afzan, katanya dah nak gerak dan dia mintak aku ke rumah dia..lepas je solat isyak terus la pgi rumah dia..

ketuk pintu bilik dia, terbuka..pooommmmmm!..

happy birthday to you...
happy birthday to you...
happy birthday to hafiz..
happy birthday to you...

rupa2 nya diaorang dah rancang nak buat surprise party untuk aku..terkejut, terharu, macam nak nangis pun ada..tp tahan malu kat diaorang..hehe..
memang aku tak sangka diaorang akan buat semua tu untuk aku..
nice sangat..dah la masa tu minggu exam..tp diaorang sangat baik..
pertama kali aku dapat surprise party..thanks..thanks...patut la diaorang tak wish..rupa2nya ade rancang sesuatu..

amir, wan dan afzan...

banyak jugak makanan diaorang sediakan..mesti abis banyak kos...
thanks sangat2..korang memang baik...harap persahabatan kita akan kekal selamanya..Amin...
malam yang sangat mengembirakan bagi aku, tidak pernah bayangkan something macam tu..

surprise party..hafidzhamzah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails